Så gick det.....

Vi förlorad 5 av 8 matcher och drawade en match och över lag blev det en draw.....hmmmmmm man kan fråga sig varför, men har man en Viterstedt och en Morgan så löser sig det mesta.

Resultatet som följer, våra armeer först:

O&G vs WoC 15 - 5
Vampire Counts vs Empire 7 - 13 (Dålig terräng)
Demons vs High Elves 6 - 14
High Elves vs Dark Elves 8 - 12
Dark Elves vs Demons 20 - 0 (2 modeller kvar på plan för demonerna)
Empire vs Wood Elves 7 - 13
Lizardmen vs Lizardmen 10 - 10
Skaven vs Dwarfs 6 - 14 SECRET LOVERS

Så ser det ut, ska försöka blogga på hotellet om jag har internet.

Ses annars imorgon, ledsen men internet verkligen suger överallt omkring ETC... :P

Verkar som vi får smaka tyskarna imorgon......

Kommentarer
Postat av: Peter

Mitt förtroende för Morgan har kommit tillbaka en gnutta får jag ändå erkänna.



Bra jobbat allihop efter första dagen!

2009-08-08 @ 21:04:08
Postat av: BrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrACKA

Jag är stolt över er!

2009-08-08 @ 23:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0