Stressmåla

I princip alla i fantasy laget är klara med sina arméer, det har basats om lite för att följa ETC reglerna och vår vampyr arme behöver två karaktärer.
Men jag blir alltid lika fascinerad över en spelare i 40k laget som aldrig är klar med sin arme, fast han spelat samma arme 3 år i rad. Alltså 2007 spelade han armen och stressade för att hinna klart, 2008 spelade han samma arme och behövde fortfarande stressa för att hinna klart armen i sista veckan. Nu, 2009 spelar han samma arme igen och måste fortfarande måla klart sista veckan.
Jag fattar inte ens att han behöver måla :)
Missförstå mig inte nu.  Jag älskar honom precis som han är, han är nämligen en av de varmaste och trevligaste människorna jag känner och hans humor värmer mig varje gång vi träffas. Men det här med långsiktiga kontra kortsiktiga prioriteringar är verkligen inte hans grej.

/j

Kommentarer
Postat av: Mattias

Basats om lite? Robban har tydligen hållit er i mörker.

Det var nått snack om att det inte skulle vara nått infanteri i Empire-armén i år som lett till att jag spenderat underbara sommarkvällar inomhus målandes handgunners, outriders och en ny magiker.

Inte med god marginal och inte med maximal finish på det sista men nu igår kväll var ändå allt klart.

Alla hjälper vi den svenska krigsinsatsen på vårt eget sätt. :)

2009-08-07 @ 11:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0