Match 3 Österrike mellantid......typ....

Det går grymt tungt för Sverige just nu, känner att den stressade lottningen gjorde att inte alla hjärnor fick arbeta och det blev för trassligt....

Johan har torskat sin match med 7-13 och David gick på Specculum... :P NOOB! ;)
Nej men det är tungt för Sverige på många fronter, dock vinner Robert som vanligt och axel sköt in en doomrocket på motståndarens Grey seer block, träffade mitt i, dödade 21 Clanrats och han torskade sitt ld 7 slag och kunde inte ralla, ja och detta var tur 1... :)

Ska skriva ihop nått när vi är klara och så lägger jag ut resultatet för denna match men även jag känner en liten knutta depighet inom mig, faaan vi måste lyckas i några matcher nu!

//Hampus

Kommentarer
Postat av: Zaanash

Vem hade specculum?

2010-08-07 @ 20:56:22
Postat av: Henke P

Jag skulle tro att det inte var arch lectorn iallafall:P Men så går det när man tar med sig noobs:P

2010-08-07 @ 21:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0