En Tisdag.......

Ja på fredag går flyget, spelarna verkar laddade och jag går nu in i min lottningsbubbla.

Har gjort massor av provlottningar och funderat på hur man ska se på exemplet att ta en dålig matchup i början för att få ut bättre på slutet eller tvärtom.
Tänker inte berätta för mycket om hur jag tänker genomföra lottningen då denna blogg är öppen för alla men känner jag har ett bra grepp om det och med Christians touch så kommer vi nog lyckas bra.

Har ett enormt sug för att spela men måste se min roll i detta och prestera så bra jag kan för att ge laget så goda förutsättningar som det bara går.

Kommer uppdatera så fort vi hinner och kan.

Laget består iaf av:

Hampus Berg - Lagkapten

Robert Johansson - Empire
Anders Gustavsson - Lizardmen
Kaj Gyllinger - Dark Elves
Henrik Eriksson - Orch & Goblins
Erik Aronsson - Skaven
Rickard Åslund Tröger - Dwarfs
Johan Lagmo - Deamons of Chaos
Christian Wennberg - Warriors of Chaos

Återkommer med mer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0