Match 6 Sweden vs Austria, halvtid

Det är GALET svettigt nu.

Henke torskade sin med 0-20 på rekordtid, denna gång svek tärningarna nästan ännu mer än möjligt.
Hans första ETC kan mycket väl bli hans sista med denna upplevelse, vi i övriga laget hoppas att han får tillbaka glöden för ETC och åker tillbaka för att NOOB-stompa som vår käre Peter skulle sagt!

Hur ser det ut annars, ja riktigt bra faktiskt, inga orosmoment alls och som det går nu verkar det som vi ändå kan ta en ganska stabil seger!

Jag håller mina tummar, jag ber till nån gud, jag önskar mig denna framgång i tidig julklapp för dessa vinnarskallar har verkligen förtjänat det, dom spelar galet bra och gör verkligen sitt jobb.

Återkommer när det är färdigt!

Kommentarer
Postat av: Benmannen

HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA



TOPP TRE!!!



Jag håller tummarna för tvåa!

2011-08-21 @ 19:43:43
Postat av: petrus

Herregud så spännande!

Heja Heja!

2011-08-21 @ 20:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0