Torsdag.....

....sitter på jobbet men mina tankar är inte på arbetet tyvärr, de har vandrat iväg in i lottningens-land.
Har kollat med alla i laget och det verkar som vi har vår skit under kontroll.
Robert åker från stockholm men övriga åker från Uppsala imorgonbitti (västeråsarna dimper ner i uppsala idag nämligen)
Allt som ska skrivas ut är nog utskrivet och det känns som vi har alla armeer startklara.
Hade ett par samtal med Robert idag om diverse och det är skönt att ha med en veteran iaf, sen är det ju bara blåbär, ja iaf när det gäller ETC, tror annars vi har ett ganska starkt lag.
Och bara för att sporra på roliga saker så kan jag säga såhär, jag har låtit alla spelare sätta en gradering som går från Förlust(L), Mindre förlust(D/L), Draw(D), Mindre vinst(W/D) samt klar vinst(W) och det har varit blandat och väldigt intressant att se dels vad spelarna tror men det ger också en bild av självförtroende i många fall.
Hursom det roliga är att Henkes orcher helt saknar L, ja som i förlust, han hade ett par D/L och några D men Henke är ruskigt positiv och jag tror han har rätt, nu får vi se om han kan leverera också! :)
More to come!

Kommentarer
Postat av: Benmannen

Fanken vad schysst. Jag kommer uppdatera 3ggr i sekunden!



Lycka till därnere. Spöa dem :)

2011-08-19 @ 20:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0